Дослідження, що було присвячене жінкам, які люблять вино, виявило, що учасниці частіше купували пляшки з «жіночими» етикетками.

Цей ефект посилювався, чим сильніше учасники ототожнювали себе з іншими жінками – щось відоме як «ідентифікація в групі», повідомили дослідники з Університету штату Вашингтон (WSU.

Жіночі ознаки були визначені як милі тварини, жіночі портрети та квіти, сказали дослідники, які визнали, що як чоловічі, так і жіночі гендерні ознаки, як правило, покладаються на стереотипи.

У початковому тесті, щоб точно визначити ключові ознаки, дослідники попросили 90 жінок оцінити етикетки вина як більш чоловічі чи жіночі.

Етикетки з милими тваринами, квітами та жіночими портретами вважалися жіночими, тоді як чоловічі включали етикетки із зображенням вовків і оленів. Вина із зображеннями замків і грона винограду були оцінені нейтрально.

 Незалежно від того, на скільки вони були обізнані у вині, коли жінки бачили ці ознаки, вони мали більший намір купити вино.

Проте це ніяк потім не впливало на загальне враження від вина. Можливо, це було пов’язано з певними очікуваннями від аромату та смаку, що не завжди співпадали.

Таке дослідження є досить цікавим, оскільки говорить про те, що ми дуже часто керуємось не тільки інформацією на етикетці, а і дизайном, малюнками.