Відповідно до постанови КМУ від 30.07.1996р., №854, споживач має право обміняти або повернути лише товари неналежної якості. Продовольчі товари відносяться до групи неповоротних товарів, тому здійснити обмін або повернення такої продукції можливо лише за наявності заводського браку або суттєвого недоліку.

Ми впевнені у якості наших напоїв, тому, за вашого бажання, ми здійнимо повернення замовлення. Якщо все ж такий день настане - з нас пляшка ігристого!

Відкриту пляшку можлвио повернути:

1) Якщо об'єм вина у пляшці складає не менш, ніж 90% від об'єму пляшки;

2) Збережені оригінальна пробка та акцизна марка (навіть у випадку її пошкодження);

3) Якщо вино помутнішало та має яскраво виражений хересний запах;

4) Якщо винний експерт Vino.ua підтвердить відповідність вина у пляшці та його незадовільну якість;

5) За наявності видаткової накладної;

Закриту пляшку можливо повернути:

Якщо дотримано цілістність упаковки, акцизної марки та етикетки протягом 14 днів з моменту покупки та отримати повернення грошових коштів, або здійснити заміну товару на аналогічний із перерахунком вартості.

Повернення товару здійснюється лише після надання документу встановленого зразку (видаткова накладна), виданого інтернет-магазином Vino.ua при відвантаженні товару.

При оформленні замовлення на алкогольну продукцію, ви погоджуєтесь із тим, що маєте право відмовитися лише від усього переліку замовленої продукції, а не від її частини.