Голлівудська зірка Бред Пітт озвучив новий ролик, який демонструє захоплюючі краєвиди Французької Рів'єри, для рекламної кампанії свого органічного джину The Gardener.
У відео показані мальовничі краєвиди Французької Рів'єри, а Бред Пітт пише «поетичне любовне послання» цій знаменитій ділянці узбережжя неподалік кордону з Італією.

Використовуючи давню історію цього регіону як джерела натхнення для художників та кінозірок, цей новий ролик став центральною темою кампанії французького органічного джину The Gardener.

«Французька Рів'єра — прекрасна і химерна муза», — починає Пітт, зірка фільму про Формулу-1, що нещодавно вийшов, у той час як у ролику показаний швидкісний катер, що ковзає по кришталево чистих водах уздовж мальовничого Лазурного берега.

Позиціонований як «джин Французької Рів'єри», The Gardener містить свіжі цитрусові з Провансу, а також інші рослинні компоненти, такі як класичний ялівець, дягіль та коріандр.

Він виробляється компанією Pitt спільно з родиною виноробів Перрен та майстром-дистилятором Томом Ніколом.

Дистилятор Том Нікол заслужив репутацію в Tanqueray і 2015 отримав нагороду за досягнення всього життя від The Gin Guild.

Хоча для Пітта це стало початком кар'єри у сфері міцних спиртних напоїв, раніше він увійшов у світ вина, випустивши рожеве вино Château Miraval спільно з тодішньою дружиною Анджеліною Джолі у 2013 році.

Перший реліз Miraval був розпроданий за лічені години і вино було добре прийнято критиками, оскільки воно було зроблено спільно з родиною Перрен, відомою своїм шато де Бокастель.

Повідомляється, що Пітт, як і раніше, перебуває у затяжній судовій суперечці з колишньою дружиною Джолі про право власності на Château Miraval, але виноробство у маєтку продовжувалося.

Голлівудська зірка відремонтувала музичну студію звукозапису у своєму маєтку в Провансі, а 2021 року запустила виробництво шампанського Fleur de Miraval, співпрацюючи з родиною Перрен та легендарним виноробом П'єром Петерсом.

Вина та міцні спиртні напої, спонсоровані знаменитостями, — явище не нове, але ця тенденція набула великої популярності приблизно за останнє десятиліття.

Фахівець із досліджень у галузі алкогольної індустрії IWSR проаналізував дані про міцні спиртні напої, спонсоровані знаменитостями, торік і виявив, що вони «справді демонструють вищі результати, ніж ринок загалом».