Згідно з новим дослідженням, у низці країн зростає частка дорослих представників покоління Z, які вживають алкоголь, що суперечить популярному уявленню про цю молоду вікову групу.
Відомо, що покоління Z верне ніс від алкоголю, але, за даними міжнародного опитування, проведеного дослідницькою групою IWSR, що вивчає індустрію напоїв, зараз все більше молодих людей цієї групи починають насолоджуватися алгоколем.
У березні 2025 року 73% дорослих представників покоління Z заявили, що вживали алкоголь протягом попередніх шести місяців, згідно з опитуванням IWSR Bevtrac.
Це більше, ніж 66%, коли те саме питання було поставлене два роки тому. IWSR повідомила, що її опитування Bevtrac включало дорослих, які досягли віку законного вживання алкоголю, на 15 ринках і визначили покоління Z як людей віком до 27 років.
В опитуванні 2025 70% респондентів покоління Z в США заявили, що вживали алкоголь протягом останніх шести місяців, порівняно з 46% в 2023 році.
Цей показник також зріс з 66% до 76% у Великій Британії та з 61% до 83% в Австралії.
Цього року опитування показало, що у всіх вікових групах 78% респондентів заявили, що вживали алкоголь протягом останніх шести місяців.
Це вище за загальну кількість представників покоління Z, але IWSR заявив, що звички вживання алкоголю цієї молодої когорти все більше відповідають звичкам інших поколінь у віці 20 років.
Однак представники покоління Z частіше мають тверезі перерви або «беруть участь у періодичній помірності» порівняно з іншими віковими групами.
Крім того, помірне вживання алкоголю залишається важливою зростаючою тенденцією у всьому світі.
З кожним роком дедалі більше представників, що п'ють, покоління Z виходять на ринок праці, а ті, хто вже працює, зазвичай заробляють більше. Нам слід очікувати, що в міру зростання їхніх доходів вони питимуть частіше — так само, як це робили мільйони до них.
Світове споживання вина все ще впало до найнижчого рівня з 1961 року минулого року, нещодавно заявила Міжнародна організація винограду та вина (OIV).
Це відбиває тиск на бюджети домогосподарств, а також довгострокові зміни життя, заявила OIV, яка також відзначила тенденцію до зростання безалкогольних альтернатив.