Бейонсе представляє віскі SirDavis.

Партнерство з Moët Hennessy, дочірньою компанією гіганта алкогольних напоїв LVMH, SirDavis (Alc 44%), було створено доктором Біллом Ламсденом, відомим односолодовими віскі Glenmorangie та Ardbeg. Його завданням було виробити алкоголь зі смаком, схожим на японський віскі, шанувальником якого є Бейонсе. Lumsden розробив змішаний американський віскі з 51% жита та 49% солодового ячменю (відсутність кукурудзи означає, що технічно це не бурбон). Він витримується в бочках з американського білого дуба з вторинним дозріванням у бочках колишнього Pedro Ximenez Sherry протягом шести-дев’яти місяців. «Ми намагалися кинути виклик нормам категорій і запропонувати щось нове в просторі, де характерний вибір зерна та незвичайне вторинне дозрівання в бочках для хересу допомогли нам досягти фірмового профілю, абсолютно унікального для SirDavis – сміливої ​​витонченості», – сказав Ламсден. Назва віскі вшановує спадщину прадіда Бейонсе по батьківській лінії Девіса Хоуга, фермера та самогонника за часів сухого закону. «Коли я дізналася, що мій прадід був самогонником, мені здалося, що моя любов до віскі вирішена», — пояснила вона. Відповідно до її техаського коріння, SirDavis дистилюється, купажується та розливається в Техасі.

В ароматі першими з’являються спеції, включно з корицею, гвоздикою та імбиром, за ними йдуть солодкі цукати апельсинової цедри, зігріваючі ноти ірису та відтінок дуба. У смаку насичена суміш сухофруктів, заварного крему з ваніллю та ірисок, з відтінком білого перцю та м’яких червоних фруктів.

Ще одна зіркова новинка у світі алкоголю, що варта уваги.